کارگزینی فکرافزار
ثبت اطلاعات و اسناد اداری در نرم افزارهای اتوماسیون اداری به صورت مجزا، امری وقتگیر و تکراری است. شرکت ها و کسب و کارها همیشه به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند با یکبار ثبت اسناد در اتوماسیون اداری خود، از آن در سیستم های دیگر هم استفاده کنند. با استفاده از نرم افزارهای اداری فکرافزار می توانید اطلاعات و اسنداد اداری را به صورت یکپارچه، در لحظه و بدون خطا در اختیار داشته باشید. با قابلیت صدور اتوماتیک اسناد، از ثبت مجدد اسناد و بروز خطای انسانی جلوگیری کرده و از صحت داده هایتان کاملاً مطمئن باشید.
مجموعه نرم افزارهای اداری فکرافزار به صورت یکپارچه بوده و امکان اتصال و تبادل اسناد بین یکدیگر را دارند.
در ادامه به طور مختصر این نرم افزار ها را معرفی می کنیم
ثبت دریافت و ارسال نامه، دبیرخانه، نوع فوریت نامه، ثبت خلاصه و متن نامه، ثبت تصویر نامه، شماره زونکن و …
ثبت نامه ها و گردش نامه، نمایه زنی اسناد چندرسانه ای، ایجاد، تغییر و حذف عناوین نمایه ها و …
تعیین وظایف منشی، دستورات جلسه و شرکت کنندگان، صدور صورت جلسه، ثبت مصوبات، تذکرات، گزارشات و دستورات
در تولید این نرم افزار قابلیت های گوناگونی ارائه گردیده است که به صورت خلاصه در ذیل به آن اشاره می شود:
سایر قابلیت های نرم افزارهای اداری فکرافزار
قابلیت ها و روش های جستجو و گزارش اطلاعات:
قابلیت ها و روش های جستجو و گزارش اطلاعات:
قابلیت ها و روش های جستجو و گزارش اطلاعات:
قابلیت ها و توانمندی های استاندارد فنی سیمم:
قابلیت ها و توانمندی های استاندارد فنی سیمم:
قابلیت ها و توانمندی های استاندارد فنی سیمم:
قابليتها، نيازمنديها و نحوه اجراي نرم افزار:
قابليتها، نيازمنديها و نحوه اجراي نرم افزار:
قابليتها، نيازمنديها و نحوه اجراي نرم افزار:
نیاز به دموی برنامه دارید؟
کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم
آدرس:
قم – 45 متری صدوق – روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس – پلاک 473
تلفن:
0910-2040-448
0990-354-1070