مدیر یک رستوران، و همچنین سازمان هلدینگهای رستوران داری سراسری که از شعبات متعدد برخوردارند، نیاز دارد تا به کلیدی ترین اطلاعات کسب و کار خود بصورت متمرکز و یکپارچه در هرزمان و مکان دسترسی داشته باشد. اطلاعاتی که صحت و امنیت آنها تضمین می شود. همچنین حصول اطمینان از اجرای درست فرآیند های عملیاتی سازمان برای یک مدیر بسیار حائز اهمیت می باشد. این نرم افزار ، سیستمی یکپارچه جهت پوشش نیازهای مختلف کسب کار برای رستوران و فست فود و یا سازمانها می باشد. این نرم افزار همچنین می تواند بصورت یکپارچه کلیه عملیات واحدهای مختلف از جمله واحد انبار، خرید، فروش، مالی و منابع انسانی را مدیریت نماید. استفاده از لیستهای غذای هفتگی ماهانه و روزانه و قیمتهای متفاوت و محاسبات فاکتورها در هنگام ثبت برای سرویس و خدمات با سهل الوصول ترین روش در این نرم افزار ارائه گردیده است
ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار
ارائه نسخه client/server و client
سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار
امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه
امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…
ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …
سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم
کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic
امکانات کاربری
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
امکانات وپیکره بندی مدیریتی
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
نیاز به دموی برنامه دارید؟
کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم
ویدئو از محیط نرم افزار
درباره فکرافزار
لینک های مفید
ارتباط با فکرافزار
آدرس:
قم – 45 متری صدوق – روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس – پلاک 473
تلفن:
0910-2040-448
0990-354-1070