با توجه به گستردگی شهرکهای سازمانی و استیجاری در کشور که در برخی موارد به چند هزار واحد مسکونی و تجاری و… میرسد و عدم وجود گردش کار منسجم در برخی از فعالیتهای اداری مدیریت چنین مجموعه هائی بین واحدهای مرتبط با یکدیگر و سیستم و اسناد مالی، در خصوص ورود و خروج متقاضیان و سایر موارد و حوادث و اتفاقات رخ دهنده؛ سیستم معاضدت خروج مشتریان و یا ساکنین طراحی گردیده است که لازم میباشد مراحل ذیل به دقت و به ترتیب اجرا گردد، تا در خصوص امکان ارائه اطلاعات از وضعیت مراحل گردش کار و ارائه گزارشات به مدیریت عالی، با دقت لازم به انجام برسد، در اجرای به صورت غیر سیستمهای نرم افزاری جامع مراحل به درستی صورت نمی پذیرد و گزارشات از دقت لازم برخوردار نیست.
ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار
ارائه نسخه client/server و client
سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار
امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه
امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…
ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …
سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم
کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic
امکانات کاربری
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
امکانات وپیکره بندی مدیریتی
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
نیاز به دموی برنامه دارید؟
کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم
ویدئو از محیط نرم افزار
درباره فکرافزار
لینک های مفید
ارتباط با فکرافزار
آدرس:
قم – 45 متری صدوق – روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس – پلاک 473
تلفن:
0910-2040-448
0990-354-1070