امروزه یكی از مهمترین اهداف ادارات، سازمان ها و شرکت ها، مكانیزه كردن فعالیت های جاری خود به منظور بهره وری بیشتر و بهتر از پتانسیل های موجود می باشد و در اكثر مواقع گردش نامه ها و حفظ سوابق از مهمترین امور جاری بوده و همواره هزینه انسانی و مالی زیادی را بر سازمان ها تحمیل می نماید
این سیستم برای ثبت و ارجاع و رهگیرری فعالیتهای کارشناسی برای مهندسین ناظر و بازرسان و کارشناسی ها به کار میرود و جهت ثبت رهگیری مراحل و گردش کار به صورت متن و تصاویر و فیلم از کارشناسی ها تا انتهای مراحل گردش کار اداری و اجرائی به کار میرود.
این سیستم به صورت ارجاعات الکترونیکی بوده و تمامی مراحل در سیستم ثبت و بین کاربران و کارشناسان مدیران به صورت خودکار و یا دستی گردش اطلاعات انجام میگردد.
از این رو یکی از مناسب ترین و سریع ترین راه حل ها جهت کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به امور جاری استفاده از سیستم های مکانیزه و اتوماسیون اداری می باشد، که هدف در آن حذف کاغذ از مکاتبات داخلی (اداری) و Paperless نمودن کارها می باشد.
اجرای چنین سیستمی در شرکت ها و سازمان ها بسیار سریع بوده و در کوتاه ترین زمان ممکنه نتایج مثبت خود را نمایان می نماید
ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار
ارائه نسخه client/server و client
سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار
امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه
امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…
ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …
سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم
کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic
امکانات کاربری
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
امکانات وپیکره بندی مدیریتی
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
نیاز به دموی برنامه دارید؟
کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم
ویدئو از محیط نرم افزار
درباره فکرافزار
لینک های مفید
ارتباط با فکرافزار
آدرس:
قم – 45 متری صدوق – روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس – پلاک 473
تلفن:
0910-2040-448
0990-354-1070