یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین عملیات حسابداران در بحث محاسبه حقوق و دستمزد، محاسبات مربوط به ساعات کاری پرسنل از جمله: محاسبه ساعت اضافه کاری، ساعت کار عادی، ساعت تاخیر، جمعه کاری، حق ماموریت ،تعجیل و پس از آن محاسبه مبلغ اضافه کاری در اکسل می باشد.

یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان براحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است

ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار

  • رابط گرافیکی کاربر پسند

  • ارائه نسخه client/server و client

  • سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار

  • امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه

  • امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…

  • ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …

  • سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف

  • امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم

  • کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic

امکانات کاربری

امکانات وپیکره بندی مدیریتی

نیاز به دموی برنامه دارید؟

کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم

ویدئو از محیط نرم افزار