نرم افزار اسنادو مدارک فکرافزار با داشتن امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اجرای هرگونه گزارش گیری از اطلاعات و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های مکانیزه در مراکز بایگانی و چرخه مکاتباتی سازمان خود داشته باشید با فرایند ثبت اطلاعات و ارجاعات داخلی یک سازمان به راحتی میتوان سوابق ارجاعات و چرخش چگونگی ارتباط بین کاربران را استخراج نمود

ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار

  • رابط گرافیکی کاربر پسند

  • ارائه نسخه client/server و client

  • سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار

  • امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه

  • امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…

  • ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …

  • سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف

  • امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم

  • کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic

امکانات کاربری

امکانات وپیکره بندی مدیریتی

نیاز به دموی برنامه دارید؟

کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم

ویدئو از محیط نرم افزار