امروزه اسناد، مدارک و اطلاعات مکتوب یک سازمان و شرکت از چنان اهمیتی برخوردار شده است که لزوم مستند سازی در اولویت کاری تمامی شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها کاملا احساس شده است. حجم زیاد اسناد، مدارک و اطلاعات موجود و اشغال بیش از حد فضا توسط این مستندات و نیز عدم دسترسی سریع، آسان، دقیق و به موقع به این اطلاعات باعث کاهش ارزش و عدم در دسترس بودن به موقع آن ها گردیده است.
نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک یکی از مناسب ترین و سریعترین راه حل ها جهت کاهش هزینه ها، فضای نگهداری اسناد و سرعت بخشیدن به امور جاری، بازیابی اطلاعات و دسترسی سریع، دقیق و آسان به اسناد و مدارک و جلوگیری از بین رفتن اطلاعات به مرور زمان می باشد.
ویژگی ها و قابلیت اختصاصی نرم افزار
ارائه نسخه client/server و client
سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار
امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه
امکان سفارشی سازی صفحات از قبیل اطلاعات کلیدی،تاریخ خودکار،تسلسل اعداد،غیرتکراری،فقط خواندنی بودن و…
ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و …
سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم
کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic
امکانات کاربری
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
امکانات وپیکره بندی مدیریتی
محتوای تب را در اینجا وارد کنید
نیاز به دموی برنامه دارید؟
کافیست با ما تماس بگیرید ما همه چیز را برای شما آماده می کنیم
ویدئو از محیط نرم افزار
درباره فکرافزار
لینک های مفید
ارتباط با فکرافزار
آدرس:
قم – 45 متری صدوق – روبروی مجتمع تجاری خلیج فارس – پلاک 473
تلفن:
0910-2040-448
0990-354-1070