مدیریت اسناد و مدارک

مدیریت اسناد و مدارک

قابلیت ها و امکانات نرم افزار

امکانات اختصاصی نرم افزار تدارکات و کارپردازی فکرافزار

  • امکان ثبت سفارش و LC

  • کمیسیون معاملات و دستورات

  • تدارکات داخلی

  • تدارکات خارجی

  • امکان ثبت سفارش و LC

  • کمیسیون معاملات و دستورات

  • تدارکات داخلی

  • تدارکات خارجی

  • امکان ثبت سفارش و LC

  • کمیسیون معاملات و دستورات

  • تدارکات داخلی

  • تدارکات خارجی

قابلیت های عمومی نرم افزار

  • رابط گرافیکی کاربر پسند
  • ارائه نسخه client/server و client
  • سیستم ورود اطلاعات چندزبانه با زیرمنوهای خودکار
  • امکان تعریف سیستم ثبت اطلاعات چندزبانه در چند بانک جداگانه
  • ثبت و نگه داری اطلاعات چند رسانه ای مانند: صدا، تصویر، فیلم و ...
  • سیستم چند کاربره با امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • امکان تغییر پیام ها و عنوانین نرم افزار به دلخواه کاربران توسط مدیر سیستم
  • کنترل مدیریتی کاربران سیستم و ثبت فعالیت های کاربران به صورت timeric و eventic
  • امکان سفارشی سازی صفحات ورود از قبیل اطلاعات کلیدی، تاریخ خودکار، تسلسل اعداد، غیرتکراری، فقط خواندنی بودن و ...